.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح بازارچه‌های صنایع‌ دستی در شرق و غرب استان
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مازندران از افتتاح نمایشگاه‌های صنایع‌ دستی در شرق و غرب مازندران خبر داد.
افتتاح بازارچه‌های صنایع‌ دستی در شرق و غرب استان

حسین ایزدی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از افتتاح نمایشگاه‌های صنایع دستی از شرق تا غرب مازندران خبر داد و گفت: این نمایشگاه‌ها با زمان‌بندی تعیین شده افتتاح و در حال برگزاری است.

 

او با اشاره به افتتاح مایشگاه صنایع‌دستی شیرود با مشارکت شهرداری، افزود: این نمایشگاه در قالب ۳۰ غرفه طراحی شده است و محصولات صنایع‌دستی بومی صنایع چوبی، حصیربافی، رزین کاری، زیورالات، اکسسوری چوبی، سفال، نقاشی و دیوارکوب، چرم، مکرومه‌بافی، بافتنی، بافت و انواع قلاب دوزی، حصیربافی، تابلو و پتینه، ساخت بدلیجات شهرستان تنکابن و نشتارود به نمایش گذاشته شده است.

 

ایزدی گفت: انواع سبزیجات و ترشیجات، شیرینی، نان محلی و سوغات نیز در حاشیه این نمایشگاه عرضه می‌شود.

 

او از افتتاح ۱۵ غرفه نمایشگاهی صنایع‌دستی در شهرستان بهشهر خبر داد و افزود: محصولات صنایع‌دستی خوش‌نام شهرستان بهشهر در این نمایشگاه عرضه شده است و گردشگران می‌توانند برای خرید سوغات از این غرفه‌های نمایشگاهی بازدید کنند.

 

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با بیان این مطلب که امسال به صورت ویژه صنعتگرانی که دارای مهراصالت ملی هستند، پیشکسوت و فعالان نمایشگاهی امتیاز حضور در این بازارچه‌ها و نمایشگاه‌ها را دارند، گفت: این بازارچه با همت انجمن صنایع‌دستی شرق استان، پایگاه جهانی عباس آباد و مشارکت صنعت‌گران در حال برگزاری است.

 

او با بیان اینکه در مجموع در ایام تعطیلات نوروزی ۳۱ نمایشگاه در سراسر استان خواهیم داشت، افزود: این نمایشگاه‌ها تا عید فطر میزبان علاقمندان خواهد بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.247 seconds.